אתה! הרעיון הראשוני

יש לך רעיון למוצר הבא שישגע את העולם? מגן מגהץ חדשני? חותך ירקות מיוחד? רעיון למשחק ילדים חדשני או רעיונות לסדרת אביזרי קמפינג?

לא משנה באיזה תחום ובאיזה שלב הרעיון שלך נמצא, זה יכול לעבוד. תן לזה צ’אנס באמצעות שיחה קצרה איתנו. בעזרת מסלול פיתוח המוצר הייחודי לחברת AMZ ישראל, אנו נדע לייעץ לך במדויק בכל הנוגע למוצר שלך.

ייעוץ ראשוני

רגע לפני שננתח את השוק, נבחן את המוצר ונציג בפניך את מה שהולך להיות. נשים את הכל על השולחן, נדריך אותך במה שהולך להיות, נייעץ לך כיצד לנהוג בעולם עתיר מוצרים ופטנטים. נציג בפניך את ההצלחות שלנו, וגם את הכשלונות – ואת כל המסקנות והלקחים שהפקנו מהם, על מנת להבטיח דרך בטוחה ומוצלחת בפרויקט הבא שלנו.

ניתוח שוק

לאחר שהבנו את הרעיון הראשוני, כתבנו, איירנו, והכל ברור, כל שנותר הוא לערוך ניתוח שוק מעמיק. ככל שנעמיק, כך נדע יותר אודות עתיד הרעיון שלנו.

בתחילה נברר האם מישהו הקדים אותנו? “Great minds think alike.” במידה וכן, נברר האם הרעיון שלנו זהה ממש. במידה והמוצר הקיים בשוק זהה לרעיון שלנו, נבחן האם לרעיון שלנו יש יתרונות על המוצר הקיים בשוק, או לחלופין, נבחן האם למוצר הקיים בשוק יש חסרונות, באמצעות קריאת תגובות וביקורות אודותיו. כך נדע האם כדאי להמשיך עם הרעיון שלנו, ואולי גם ליצור מוצר מתקדם ואיכותי יותר מהקיים בשוק.

פיתוח אב-טיפוס

לאחר שכתבנו את הרעיון, ניתחנו את השוק והחלטנו להמשיך לשלב הבא, נפתח אבטיפוס, כלומר – דגם ראשוני. החל משלב התכנון ההנדסי, ועד לשלב הייצור ממש. כל זאת תוך התייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים, קבלת חוות דעת מקצועיות, ועד לדגם הראשוני המוגמר. כמובן, לאחר הדגם הראשוני, נבחן אותו, נשתמש בו כמו שהיינו רוצים שהלקוחות שלנו ישתמשו בו, ואף ניתן לקרובים, משפחה, חברים או אנשים ייעודיים לניסוים להשתמש במוצר שלנו. לאחר רישום ואבחון המסקנות והלקחים, נייצר דגם שני, שלישי וכן הלאה, עד שנקבל תוצר איכותי.

יצירת נכסים דיגיטליים ל-Pre-crowdfunding

יש לנו מוצר מוכן! איזו התרגשות. יצרנו אבטיפוס, שהחברים, המשפחה, וכל הסובבים אותנו ממש אהבו. הרעיון שלנו פועל בדיוק כמו שרצינו. מה כעת? נפיץ את השמועה! נפתח עמוד אינסטגרם, עמוד פייסבוק, ערוץ ביו טיוב, דף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שידבר בדיוק על המוצר שלנו. נציג אותו לכולם! נפיק תכנים איכותיים כגון מאמרים, תמונות וסרטונים בהם נדגים כיצד הוא יכול לסייע או לשעשע אותנו בחיי היום יום, כיצד משתמשים, מה היתרונות וכן הלאה. כל אלו יהיו הנכסים הדיגיטליים שלנו, עליהם המוצר שלנו יתבסס ברשת.

קמפיין מימון המונים

עכשיו כשכולם יודעים איזה מוצר מדליק יש לנו, נשתמש בנכסים הדיגיטליים שלנו לצורך גיוס צבא של אנשים המעוניינים לתמוך בקידום הפרויקט שלנו. נציע לציבור הרחב להשתלב בתכנית הפיתוח של המוצר שלנו, ובכך הציבור יוכל להרוויח מכך בעתיד. נציג את הפוטנציאל הגדול שבמוצר שלנו, באמצעות היתרונות שלו על המתחרים או התכונות הבלעדיות הקיימות במוצר שלנו, לעומת הצורך בשוק, וניתן אופציה להשקעה, בתמורה לתמלוגים בעתיד. נתחיל בשכנוע החברים והמשפחה שלנו בתמיכה בפרויקט, ואנחנו כבר נדע לגייס את השאר.

סידור לוגיסטי וחדירה לשוק עם סחורה ראשונית

לאחר שצברנו מספיק כסף – הגיעה העת להתקדם לשלב הבא. ייצור ראשוני רחב של המוצר שלנו. נייצר בשלב הראשון כמה עשרות או מאות פריטים מהמוצר שלנו, ניצור מערך לוגיסטי משומן, שיכלול סידורי אחסנה, אריזה ושליחה עד לבית הלקוח.

חשוב להקפיד על שלב זה, מפני שהסוד בהצלחה במסחר באמזון, טמון דווקא בשלושת העיקרים הלוגיסטיים: אחסנה, אריזה ושליחה. ככל שנצליח כאן, כך נצליח בעתיד.

קמפיין מימון המונים מוצלח = כניסה לתכנית Amazon launch pad

כניסה לתכנית Amazon launch pad.

הרחבת מכירות מחוץ לאמזון לערוצי אי-קומרס נוספים

הפקת לקחים והסקת מסקנות, שיפור המוצר, הרחבת היקף הפעילות של הנכסים הדיגיטליים שלנו, שימוש בביקורות חיוביות להפצת השמועה ברבים, הוזלת תהליך הייצור לצורך הוזלת המוצר או הגדלת הרווחים, שימוש באינטגרציות וכלי השיווק הדיגיטלי המתקדמים והמתוחכמים ביותר בעולם כדי למקסם את המכירות ברחבי הרשת וברחבי העולם.

חדירה לשוק הקמעונאי המסורתי

עכשיו, כשהמוצר שלנו הוא להיט פופולרי חוצה יבשות, נפעל כדי להפיץ אותו גם בשוק הקמעונאי הקונבנציונלי. שזה אומר, שיווק והפצה לחנויות, קניונים, סופר מרקטים, מרכולים ועוד.

כך, שיום אחד אתה עשוי לראות את הרעיון שלך שציירת על מפית בתחילת הדרך, על מדף בחנות מצליחה במרכז קניות גדול, בעיר בירה באסיה, אירופה או ארה”ב.

מאמרים נוספים:

תפריט
צרו קשר
close slider



שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
whatsapp AMZ

שילחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
היי :)
במה נוכל לעזור לכם?
Powered by