האם אתם מוכנים?
AMZisrael תדאג שכן.

התמקצעות מוחלטת בכל הנוגע לערוצי מסחר דיגיטליים.
ניהול מלא, מ-A ל- Z כמו שאומרים.

זירת המסחר הגדולה בעולם: אמזון.

  1. מחקר, ניתוח שוק וייעוץ מקצועי
  2. מיקור וקשרי מסחר עם מפעלים בסין וברחבי העולם
  3. מערך לוגיסטי מהמתקדמים בעולם
  4. שיווק בין ערוצי ורגולציות
  5. בניית תכנית ואסטרטגיית שיווק, ומיתוג מוצרים

שלושת עמודי התווך
עליהם מושתת העסק שלנו

קידום
שיווק מבוסס ידע

  • ניהול קמפיין הפרסום
    במערכת הפנימית של אמזון
  • אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח
  • קופונים והנחות אסטרטגיות
  • הרחבה וניהול מכירות מחוץ לאמזון – ניהול דפי פייסבוק, גוגל והתרחבות לערוצים אחרים

ניהול
ניהול חשבון אסטרטגי

  • חיזוי מכירות ומלאי
  • צילום תמונות ווידאו מוצר
  • עזרה בהתרחבות לשווקי אמזון
    בארה”ב ואירופה
  • דיווח ועדכון שוטף על מצב החשבון ועל KPI’s

הגנה
על המותגים וחשבון
המכירה שלכם

  • שמירה מ listing highjackers
    ומוכרים לא מורשים
  • ניהול החזרים וניהול קייסים מול אמזון
  • ניטור מתמיד של “בריאות” החשבון לפי פרמטרים של אמזון
  • מנהל חשבון מסור
  • ניהול שירות לקוחות דרך חשבון המוכר
  • שמירה ועמידה בכל הפוליסות והתנאים המחמירים של אמזון
  • רישום מותג בתוכנית של אמזון

דרכי התקשרות

ניהול ערוץ מכירה

ננהל את חשבון המכירה של המותג. העמלה מבוססת על אחוז מסך המכירה – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

שיתוף פעולה

אף פעם לא מכרתם אונליין? יש לכם מותג או רעיון חדשני? נשתף איתכם פעולה מתחילת הדרך. אנו נניח תשתיות ונבנה את נוכחות המותג אונליין, אתם תמשיכו לחשוב, לפתח ולעשות מה שאתם הכי אוהבים.

הסכם רכישה

לא מעוניינים באחד משתי האופציות הראשונות אך מבינים את החשיבות של מכירה בערוץ המכירה הגדול והחשוב בעולם? ספקו לנו את קטלוג המוצרים שלכם, אנו נבצע מחקר שוק ונקנה בסיטונאות. פשוט.

ניהול ערוץ מכירה

צוות ניהול מסור ואישי
  • החברה תספק צוות מקצועי אשר יהיה אחראי על כל השירותים הכתובים בהסכם זה. מנהל החשבון האישי שיוצמד לחשבונכם הוא איש הקשר הישיר שלכם. הוא יהיה זמין במייל, ויהיה זמין טלפונית בימים ראשון-חמישי בין השעות 8:30-17:00 ובימי שישי עד השעה 12:30.
  • תתקיים שיחה דו שבועית בין מנהל החשבון לבין הלקוח.
  • החברה תספק דיווח שבועי על מצב חשבון המכירה.
הקמת חשבון המכירה

החברה הכינה מדריך מפורט המסביר את אופן פתיחת החשבון ונתינת ההרשאות המתאימות לנו כמנהלי הערוץ, אותם ניתן למצוא מצ”ב. אנא עקבו אחר ההוראות ותנו לנו את ההרשאות המתאימות.

יצירת רשומות מוצר (ליסטינג)

צוות החברה ינהל את תהליך העלאת רשומות המוצרים, יצירת וריאציות למוצרים, הסרת רשומות מוצר מקבילות וניהול קייסים מול אמזון בכל הקשור למק”טים אלו. החברה תזדקק למידע מסוים על מנת לקיים חלק זה של ההסכם, אנא ראה התחיבויות הלקוח.

אופטימיזציית תוכן עבור אמזון

החברה תבצע ניתוח של החומר השיווקי הקיים עבור כל מק”ט. החברה תבצע מחקר מילות מפתח הקשורות למוצר ותעדכן את רשומת המוצר עם מידע היכול להיות רלוונטי עבור לקוחות פוטנציאלים. החברה תשתמש בידע הרב שצברה על מנת למקם ולסדר את הרשומה עם השמה אסטרטגית של מילות המפתח לכל אורך תיאור המוצר. באם תידרש יצירה רבה של תוכן שיווקי עבור מוצרים מסויימים, החברה תוכל לדרוש תשלום עבור השעות הנוספות הקשורות במחקר ויצירת התוכן.

יצירת תוכן צילומי ווידאו

צוות הקריאיטיב המנוסה שלנו יפיקו ע”פ דרישה צילומי מוצר ותמונות שימוש במוצר ו/או וידאו מוצר, באיכות גבוהה ביותר, המציגים את המוצרים שלכם ומספרים את סיפור המוצר/מותג שלכם המותאמים למכירה של המוצר באמזון. עלות שירותי הקריאייטיב מובאות לאישורכם ומחויבות בנפרד מהשירותים האחרים בהסכם זה.

ניהול מערך שירות הלקוחות

החברה תהיה אחראית לתת מענה מקיף לכל הבקשות, הטענות והמענות הבאים מצד לקוחות שרכשו מוצר של הלקוח דרך אמזון. כמו כן, החברה תיקח חלק פעיל בניסיון לקבל פידבק חיובי מלקוחות על המוצר והשירות שקיבלו (פידבק חיובי על חשבון המכירה שלכם = ערף מוסף מעולה לטובת “בריאות החשבון” שלכם בעיני אמזון).

ניהול קמפיינים פרסומיים ממומנים במערכת הפרסום הפנימית של אמזון

החברה תנהל את כל האספקטים הקשורים בפרסום הממומן – מיצירת האסטרטגיה ואישור תקציב הפרסום מול הלקוח, דרך דיווח מתמיד על הצלחת הקמפיינים לאורך זמן וכלה בפיתוח ומחקר מתמיד של מילות מפתח והשוק על מנת להגדיל את נפח המכירות בעזרת ערוצי הפרסום בתשלום שאמזון מציעה (ברמת המק”ט, המותג, קיבוץ של מוצרים וכן הלאה. ניתן לקבל מידע מעמיק יותר על פן זה ממנהל החשבון שלכם).

ניהול קייסים מול אמזון

באם יצוצו בעיות כלשהם אשר דורשים טיפול מול אמזון ישירות, למשל: עדכוני תמונות או תוכן שלא אושרו, בעיות רגולטריות (חיצוניות או פנימיות), ניהול פידבקים שליליים של לקוחות ועוד מגוון רב של אפשרויות שיזדקקו לתקשורת וניהול מול אמזון, יטופלו ע”י החברה כחלק משירותי הניהול.

התמודדות עם תנאי השירות המחמירים של אמזון

בהתאם לאופי של קטלוג המוצרים, החברה תיתן ייעוץ מקיף בכל הנוגע לבעיות אפשריות היכולות לצוץ מצד הרגולציות הפנימיות המחמירות של אמזון. באם מדובר במותג, החברה תייעץ ותוציא לפועל פעולות הקשורות לשימור המותג באמזון כפי ראות בעל המותג ודרישות אמזון.

דוגמא לאסטרטגיית שיווק במערכת פרסום של אמזון

תפריט
צרו קשר
close slider



שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
whatsapp AMZ

שילחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
היי :)
במה נוכל לעזור לכם?
Powered by