הקמת חנות באמזון, הינו רעיון לא רע בכלל שכן, אין עלויות פיתוח ואפשר כבר להתחיל למכור תוך כמה ימים.

ניתן לסחור בכל העולם ולהרחיב את הפעילות העסקית באופן זה.

יש לציין, כי קיים הבדל בין הקמת חנות באמזון ובין ניהול חנות באמזון.

עבור רוב המוכרים, המכירה באמזון מתחילה בתור עבודה נוספת במיוחד בשעות הלילה מהבית, אך היא מתגלה כעסק משתלם ורווחי.

מדובר על תורה שלימה עם המו חוקים, אך מי שעומד בהם, יכול להצליח, במיוחד אם הוא נעזר עם חברת ניהול חנות באמזון.

מי שלא מסתייע עם המומחים בדבר, יכול בקלות להיכוות, היות ואמזון טובה יותר לרוכשים ופחות למוכרים.

יש לערוך היכרות מעמיקה בנושא זה עוד הרבה לפני שמתחילים למכור ולא לקפוא על השמרים.

כשאר השוק הישראלי נפתח לאמזון, השמיים הם הגבול ואין בעיה עם הפרשי שעות בין ארצות אחרות בעולם, מה שיקל על המוכרים לנהל את חנותם באמזון.

 

ניהול חנות באמזון – עמידה בחוקים ומכירת מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים

זה שם המשחק למי שמעוניין להתחיל עם ניהול חנות באמזון.

מדובר על חנות לכל דבר ועניין, רק במקום שתשלמו שכירות לחנות בקניון או ברחוב ראשי בערים הגדולות, כאן יש לשלם לחברת אמזון עצמה.

היתרון הרב הוא שישנם עשרות אלפי קונים בכל רגע נתון ולכן, יש לצאת בקמפיינים ומבצעים.

יש לתאר נכון ובכתיבה שיווקית את המוצרים שאתם מעוניינים למכור באמזון ולהתמקד בתועלת של המוצרים.

אם המצב הכלכלי יתאפשר לכם באמצעות המכירות כמובן, מומלץ בחום להשקיע בפרסום ואז הרווחים רק יגדלו משמעותית.

מומלץ, כי תסתכלו בדפי מכירה של מוצרים מתחרים ואז להבין אילו שאלות הלקוחות שואלים ולדאוג לענות להם באתר שלכם.

במידה והלקוחות שואלים שאלות, הווה אומר שהכתיבה השיווקית שלכם טוענת תיקון.

הביקורת של הלקוחות לגבי המוצרים שלכם חשובה ולכן, מומלץ שלא לזייף חוות דעת.

חוות דעת אלה, תגרומנה לחנות שלכם לזנק או לקרוס ולכן לא כדאי ליטול סיכון.

אמזון מזהה זיופי חוות דעת ולכן יש לקבל את חוות הדעת ביושר וזה כמובן תלוי רק בכם.

 

ניהול חנות באמזון מחייבת שני סוגים של קידום

יש לציין, כי קיימים שני סוגים של ניהול חנות באמזון, הראשון היא קידום אורגני והשני  קידום ממומן.

אם החלטתם על קידום אורגני, יש לשים לב לכתיבה השיווקית וכתיבת המוצרים אשר יכללו את מילות המפתח שהלקוחות מחפשים.

במידה ותהיינה חוות דעת טובות לגבי המוצרים שאתם מוכרים בחנות אמזון, זה רק יסייע.

קידום ממומן עולה יותר כסף, אך מומלץ להשתמש בכלי זה שהוכיח את עצמו כיעיל ורווחי בטווח הארוך יותר.

ניתן לתת חשיפה גדולה למוצר באמצעות כלי יעיל נוסף בסודות השיווק של ניהול חנות באמזון.

מדובר על הגרלת מוצר בשיטה הנקראת  give awayכאשר אחד מהצופים בסרטון שהוא בן חצי דקה, יזכה בהגרלה.

הסרטון ייצג את המוצר ועלות הפרסום, היא העלות של המוצר עצמו, מה שיגרום לחשיפה גדולה שתשתלם למוכרים באמזון בסופו של דבר.

 

ניהול חנות באמזון ועמידה בתחרות בין האתרים

ממש כשם שקיימת תחרות באתרי אינטרנט ברשת, כך קיימת תחרות בין חנויות אמזון והכוונה היא כמובן לתחרות על הלקוחות.

היות ומדובר על תחרות כדולה בין מאות אלפי חנויות בעולם, ללא ניהול מקצועי של חנות באמזון ע”י מומחה אמזון לא תמכרו כפי שציפיתם.

ניהול מקצועי מטעם חברה מקצועית, שהיא למעשה חברה לניהול חנות באמזון, תסייע רבות לבעל החנות, אשר יקבל כלים מקצועיים ויעילים להתנהל נכון בהמשך ולהצליח בהגברת הרווחים.

יש צורך בפעולות אקטיביות ויש להיות בעלי יצירתיות וחשיבה חיובית אך כגודל ההשקעה, כך כגודל ההזדמנות להצלחה גדולה.

אחת מהחברות המוכרות המסייעות בניהול חנויות אמזון של אלפי מוכרים ובעלי חנויות באמזון, הינה חברת אמזון ישראל,אשר מספקת את המענה היעיל ביותר למוכרי אמזון בישראל.

לחברה קיים את כל המערך הדרוש להבאת מוצר פיזי חדש לשוק.

החברה עוסקת גם בניהול מותג באמזון כאשר היא מסייעת למוכרים לחדור לשוק.

החב     רה יצרה גם את קרן EUREKAFUND, אשר מטרתה היא להוות ONE STOP SHOP למפתחי מוצרים אשר הקרן תסייע למפתחי המוצרים לחדור לשוק בעזרת יכולות מימון.

מאמרים נוספים:

AMZ פיתוח מוצר

אתה! הרעיון הראשוני יש לך רעיון למוצר הבא שישגע את העולם? מגן מגהץ חדשני? חותך ירקות מיוחד? רעיון למשחק ילדים…
קרא עוד
תפריט
צרו קשר
close slider



שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
whatsapp AMZ

שילחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
היי :)
במה נוכל לעזור לכם?
Powered by