האחים גלעד ונתן וורטר חיים ונושמים אמזון כבר חמש שנים
עם פעילות ענפה באמזון ארה”ב ואמזון אירופה.

אודות AMZISRAEL

לא צריך להרחיב על כוחה וגודלה של אמזון ועל הפוטנציאל העצום הגלום בערוץ מכירה זה. אך אמזון היא אקו-סיסטם עצמאי, חי, מתפתח המשתנה מידי יום ואנו רק מקבלים רשות לנסות את מזלינו להצליח בג’ונגל העצום הזה.

הרעיון של AMZ ישראל נולד בעקבות כמה התפתחויות סימלוטאניות – בראש ובראשונה במעגל הקרוב שלנו נודענו כמומחי אמזון. פנו אלינו באופן אישי וביקשו מאיתנו לנהל ערוצי אמזון למותגים קיימים. מעבר לכך, יצרנו שותפות עסקית ויצרנו את קרן Eurekafund שמטרתה להוות One stop shop למפתחי מוצרים לחדור לשוק בעזרת יכולות מימון, הכוונה וביצוע של כל המערך הדרוש להבאת מוצר פיזי חדש לשוק. ההתפתחות השלישית הייתה הידיעה על כניסתה של אמזון לישראל. גם כאן נוצרה שותפות עסקית שתוכל לספק את המענה המקיף ביותר והאישי ביותר למכירה באמזון ישראל.

תחומי התמחות

כמות הידע העצומה שצברנו בשנות פעילותינו, הקשרים שיצרנו, הטעויות שעשינו והאובססיה שלנו לאמזון שמים אותנו בקידמת במת הידע בכל הקשור לאמזון, אך הרבה יותר מזה.
הפעילות העיסקית שלנו וניהול המותגים שלנו הביאו אותנו להתמקצע במגוון רחב מאוד של דיסצפלינות מעבר להתמחות שלנו באקו סיסטם של אמזון:

  • מחקר ואנליזות שוק
  • מיקור וקשרי מסחר עם מפעלים בסין
  • ניהול שרשראות אספקה
  • שיווק בין-ערוצי (multi-channel)
  • רגולציות ו-IP
  • שיווק אסטרטגי ומיתוג
  • מיקור חוץ והבנה עסקית מעמיקה של עולם האי-קומרס ועולם הקמעונאות
  • התרחבות לשווקים גלובליים אחרים

ועוד…

החזון שלנו

יצירת שותפויות עסקיות בעלות ערך של Win-Win עם לקוחותינו. נתינת מענה מקיף בערוצי הסחר המקוון בכלל ובאמזון בפרט. להוות בית מקומי ללקוחותינו ושער למסחר בינלאומי דרך אמזון.

ערכי הליבה שלנו

הלוגו המוכר של אמזון הוא A to Z עם חיוך. אמזון שמה את לקוחותיה לפני הכל ועושה כל מאמץ על מנת לשמר ולרצות את לקוחותיה. כמוכרים באמזון למדנו היטב שירות לקוחות מהי ואנו מתעדים לתת אותו שירות בדיוק ללקוחות AMZisrael.
אנו רואים בלקוחותינו כשותפים – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

אמינות, שקיפות, יחס אנושי, ירידה לפרטים והכל עם חיוך על הפנים!

AMZ ישראל מחסנים

אודות AMZISRAEL

לא צריך להרחיב על כוחה וגודלה של אמזון ועל הפוטנציאל העצום הגלום בערוץ מכירה זה. אך אמזון היא אקו-סיסטם עצמאי, חי, מתפתח המשתנה מידי יום ואנו רק מקבלים רשות לנסות את מזלינו להצליח בג’ונגל העצום הזה.

תחומי התמחות

כמות הידע העצומה שצברנו בשנות פעילותינו, הקשרים שיצרנו, הטעויות שעשינו והאובססיה שלנו לאמזון שמים אותנו בקידמת במת הידע בכל הקשור לאמזון, אך הרבה יותר מזה.
הפעילות העיסקית שלנו וניהול המותגים שלנו הביאו אותנו להתמקצע במגוון רחב מאוד של דיסצפלינות מעבר להתמחות שלנו באקו סיסטם של אמזון:

  • מחקר ואנליזות שוק
  • מיקור וקשרי מסחר עם מפעלים בסין
  • ניהול שרשראות אספקה
  • שיווק בין-ערוצי (multi-channel)
  • רגולציות ו-IP
  • שיווק אסטרטגי ומיתוג
  • מיקור חוץ והבנה עסקית מעמיקה של עולם האי-קומרס ועולם הקמעונאות
  • התרחבות לשווקים גלובליים אחרים

ועוד…

החזון שלנו

הרעיון של AMZ ישראל נולד בעקבות כמה התפתחויות סימלוטאניות – בראש ובראשונה במעגל הקרוב שלנו נודענו כמומחי אמזון. פנו אלינו באופן אישי וביקשו מאיתנו לנהל ערוצי אמזון למותגים קיימים. מעבר לכך, יצרנו שותפות עסקית ויצרנו את קרן Eurekafund שמטרתה להוות One stop shop למפתחי מוצרים לחדור לשוק בעזרת יכולות מימון, הכוונה וביצוע של כל המערך הדרוש להבאת מוצר פיזי חדש לשוק. ההתפתחות השלישית הייתה הידיעה על כניסתה של אמזון לישראל. גם כאן נוצרה שותפות עסקית שתוכל לספק את המענה המקיף ביותר והאישי ביותר למכירה באמזון ישראל.

היתרון שלנו

מעבר לניהול המותגים שלנו אלו שלושת עמודי התווך עליהם AMZ בנויה. אמזון נותנת לנו הזדמנות נפלאה לחדור בצורה יעילה ועם סיכון מינימלי יחסית לשוק הבינלאומי. ניתן לומר, שמעבר להיותה הזדמנות עסקית מעולה בפני עצמה, אמזון הינה גם Gate Way לשוק הבינלאומי בכללותו. AMZisrael – הבית המקומי שלך להתרחבות למסחר בינלאומי דרך אמזון.

גלעד וורטר

פיתוח עסקי

נתן וורטר

מנכ"ל

דוד רפאלי

מנהל תפעול

מייק דנפורד

מנהל מערך הפרסום

אורי הרמן

מנהל השיווק

ג'וזף אלבוגן

מנהל הכספים
תפריט
צרו קשר
close slider



שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
whatsapp AMZ

שילחו הודעה
1
היי, צריכים עזרה?
היי :)
במה נוכל לעזור לכם?
Powered by