האחים גלעד ונתן וורטר חיים ונושמים אמזון כבר חמש שנים
אודות AMZISRAEL
לא צריך להרחיב על כוחה וגודלה של אמזון ועל הפוטנציאל העצום הגלום בערוץ מכירה זה. אך אמזון היא אקו-סיסטם עצמאי, חי, מתפתח המשתנה מידי יום ואנו רק מקבלים רשות לנסות את מזלינו להצליח בג'ונגל העצום הזה.
הרעיון של AMZ ישראל נולד בעקבות כמה התפתחויות סימולטאניות – בראש ובראשונה במעגל הקרוב שלנו נודענו כמומחי אמזון. פנו אלינו באופן אישי וביקשו מאיתנו לנהל ערוצי אמזון למותגים קיימים. מעבר לכך, יצרנו שותפות עסקית ויצרנו את קרן Eurekafund שמטרתה להוות One stop shop למפתחי מוצרים לחדור לשוק בעזרת יכולות מימון, הכוונה וביצוע של כל המערך הדרוש להבאת מוצר פיזי חדש לשוק. ההתפתחות השלישית הייתה הידיעה על כניסתה של אמזון לישראל. גם כאן נוצרה שותפות עסקית שתוכל לספק את המענה המקיף ביותר והאישי ביותר למכירה באמזון ישראל.
כמות הידע העצומה שצברנו בשנות פעילותינו, הקשרים שיצרנו, הטעויות שעשינו והאובססיה שלנו לאמזון שמים אותנו בקידמת במת הידע בכל הקשור לתחום של שיווק באמזון, אך הרבה יותר מזה.
הפעילות העיסקית שלנו וניהול המותגים שלנו הביאו אותנו להתמקצע במגוון רחב מאוד של דיסצפלינות מעבר להתמחות שלנו באקו סיסטם של אמזון:
- מחקר ואנליזות שוק
- מיקור וקשרי מסחר עם מפעלים בסין
- ניהול שרשראות אספקה
- שיווק בין-ערוצי (multi-channel)
- רגולציות ו-IP
- שיווק אסטרטגי ומיתוג
- מיקור חוץ והבנה עסקית מעמיקה של עולם האי-קומרס ועולם הקמעונאות
- התרחבות לשווקים גלובליים אחרים
ועוד…
יצירת שותפויות עסקיות בעלות ערך של Win-Win עם לקוחותינו. נתינת מענה מקיף בערוצי הסחר המקוון בכלל ובאמזון בפרט. להוות בית מקומי ללקוחותינו ושער למסחר בינלאומי דרך אמזון.
הלוגו המוכר של אמזון הוא A to Z עם חיוך. אמזון שמה את לקוחותיה לפני הכל ועושה כל מאמץ על מנת לשמר ולרצות את לקוחותיה. כמוכרים באמזון למדנו היטב שירות לקוחות מהי ואנו מתעדים לתת אותו שירות בדיוק ללקוחות AMZisrael.
אנו רואים בלקוחותינו כשותפים – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
אמינות, שקיפות, יחס אנושי, ירידה לפרטים והכל עם חיוך על הפנים!


אודות AMZISRAEL
לא צריך להרחיב על כוחה וגודלה של אמזון ועל הפוטנציאל העצום הגלום בערוץ מכירה זה. אך אמזון היא אקו-סיסטם עצמאי, חי, מתפתח המשתנה מידי יום ואנו רק מקבלים רשות לנסות את מזלינו להצליח בג'ונגל העצום הזה.
כמות הידע העצומה שצברנו בשנות פעילותינו, הקשרים שיצרנו, הטעויות שעשינו והאובססיה שלנו לאמזון שמים אותנו בקידמת במת הידע בכל הקשור לאמזון, אך הרבה יותר מזה.
הפעילות העיסקית שלנו וניהול המותגים שלנו הביאו אותנו להתמקצע במגוון רחב מאוד של דיסצפלינות מעבר להתמחות שלנו באקו סיסטם של אמזון:
- מחקר ואנליזות שוק
- מיקור וקשרי מסחר עם מפעלים בסין
- ניהול שרשראות אספקה
- שיווק בין-ערוצי (multi-channel)
- רגולציות ו-IP
- שיווק אסטרטגי ומיתוג
- מיקור חוץ והבנה עסקית מעמיקה של עולם האי-קומרס ועולם הקמעונאות
- התרחבות לשווקים גלובליים אחרים
ועוד…
הרעיון של AMZ ישראל נולד בעקבות כמה התפתחויות סימלוטאניות – בראש ובראשונה במעגל הקרוב שלנו נודענו כמומחי אמזון. פנו אלינו באופן אישי וביקשו מאיתנו לנהל ערוצי אמזון למותגים קיימים. מעבר לכך, יצרנו שותפות עסקית ויצרנו את קרן Eurekafund שמטרתה להוות One stop shop למפתחי מוצרים לחדור לשוק בעזרת יכולות מימון, הכוונה וביצוע של כל המערך הדרוש להבאת מוצר פיזי חדש לשוק. ההתפתחות השלישית הייתה הידיעה על כניסתה של אמזון לישראל. גם כאן נוצרה שותפות עסקית שתוכל לספק את המענה המקיף ביותר והאישי ביותר למכירה באמזון ישראל.
מעבר לניהול המותגים שלנו אלו שלושת עמודי התווך עליהם AMZ בנויה. אמזון נותנת לנו הזדמנות נפלאה לחדור בצורה יעילה ועם סיכון מינימלי יחסית לשוק הבינלאומי. ניתן לומר, שמעבר להיותה הזדמנות עסקית מעולה בפני עצמה, אמזון הינה גם Gate Way לשוק הבינלאומי בכללותו. AMZisrael – הבית המקומי שלך להתרחבות למסחר בינלאומי דרך אמזון.

גלעד וורטר

נתן וורטר

דוד רפאלי

אילה סנד

אורי הרמן
